Marc Jacobs már nem először írta be magát stílusosan a divat nagy könyvébe! Ezúttal a Sharpie-val skiccelt és a tolla egyáltalán nem fogott vastagon, hiszen a diákok pénztárcájához mérten, igen normális áron kaphatóak a szuper stílusos kiegészítők az unalmas matek órák ellen.
Tollak, tolltartók, füzetek, akár már 8 dollárért is. És hogy hol is juthatunk ezekhez? Hát nem máshol mint a Big Apple szívében található, Greenwich Village beli BOOKMARC boltban. Minden ami egy iskolás kislány, vagy révén szó Marcrol, egy kisfiú álma, szem-szájnak és kéznek ingere!
Sharpie, mint dekorkozmetikum? Hát nagyon úgy fest, hogy, Marc maga is ezt használja teste díszítésére...
Ebben azért nem lehetünk teljesen biztosak, de az tuti fix, hogy Lady Gaga méregdárga Hermès Birkin táskáját Sharpie-val pingálta ki a tavalyi Japánba tett látogatása során.
Marc nem az első, aki a tollakban utazik, hiszen a játékos stílusú spanyol divattervező Agatha Ruiz De La Prada is tervezett már az Inoxcromnak.
A Sharpie hazánkban sajnos nem közismert, de Amerikában egy egyetemista nem is igazi diák, ha nincs legalább tíz fajta különböző alkoholos filce vagy szöveg kiemelője.
Sőt mi több, a Sharpie a divat világának is egy fontos kelléke, hiszen az ihlet papírra vetésekor a tervezésben és divatbemutatókon egyaránt hasznosnak bizonyul. Az autogrammok osztásáról nem is beszélve. Ezért nem meglepő, hogy a new yorki divat héten is személyre szabott Sharpie-val dolgozhatnak olyan tervezők mint DKNY vagy Tory Burch.
A lényeg az önkifejezés, ahogy ezt a 2011-es Sharpie reklámban is láthatjuk.
Keith Haring és Matthew Langille bátran ki merik
de TE ki mernéd "írni"?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése