Amikor már végre véget ér az aznapi taposómalom, az ember lányának minden álma az, hogy végre szusszanjon egyet, forró fürdő, egy pohár bor, aztán egy kiadós....alvás. De az ember lányának, akár családos, akár nem, bizony ha mást nem is, de ennie kell valamit, amihez főzni kellene..ahhoz persze vásárolni is kell. Viszont zombiként bolyongani egy hipermarketben, majd hazacipekedni, gondolom senki vágyálmai között nem szerepel. Egyszerű a megoldás, vegyünk egy okos telefont.
Nos, persze, magával az okos telefonnal még nem megyünk semmire. Hogy hogyan állíthatjuk a jó és hasznos cél szolgálatába ezt a kis kütyüt, arra a Tesco ad választ. A metróállomásokon ugyanis "bevásárlópolc képernyőket" állítottak fel, így a vásárlás néhány gombnyomással elvégezhető, anélkül, hogy a bolt közelében jártunk volna.
A TESCO olyannyira "koreaizálódott", hogy még a nevét is megváltoztatta Home plus-ra. A Home plus hálózatból persze nem csupán a TESCO, de a hazai Samsung vállalat is részesedik. A Home plus-nak 113 leányvállalata van az egész országban, ezzel a második legnagyobb üzletlánc, a "született" koreai Shinsegae Group mögött.
Szóval a másik céggel szembeni hátránya ledolgozására találta ki a Home plus ezt a nagyszerű megoldást. A mi feladatunk csupán az, hogy tudjuk mire van szükségünk, és keressük meg. Ez ráadásul nem ismegterhelő, már csak azért sem, mert ha ez nem lenne, a metróra várnánk, vagyis nem csinálnánk semmit, így pedig hasznosan töltjük az időt.
A vásárlás folyamata pedig végtelenül egyszerű. A kiválasztott terméknél van az ún. QR kód, amit be kell szkennelni a telefonnal, és ez áru automatikusan az online kosarunkban landol.
Ha végeztünk a vásárlással, már csak annyi dolgunk maradt, hogy beszálljunk a metróba és hazamenjünk. A csomag már minden bizonnyal várni fog minket. És minden erőfeszítés nélkül étel került az asztalunkra. Hát nem csodás érzés?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése