Körzetük a városi tér. Tempójuk halálos. A tradíciók, az unalom, a kisszerűség ellenfelei. A gerillamarketing emberei éjjel-nappal bevetésre készek a szórakoztatásunkért. Nos igen, bizonyára mindannyian láttatok már gerilla reklámokat, melyeket a szótár "non-traditional advertising" néven emleget, s jellemzőjük, hogy vicces, figyelemfelkeltő, sőt, meghökkentő formában hirdetik az adott terméket. A dolog mellett mi sem tudunk elmenni, ezért egy sorozatot indítunk, melyben rendre ilyen reklámok fognak integetni neked. Figyeld!
A tömegközlekedés csodabirodalmának egy igazi ikonja a kapaszkodó. Szerintem én soha életemben nem csimpaszkodtam ilyen segédletbe, s még emiatt a kreatív órareklám miatt sem törném meg ezt a hagyományt, hiába találom igazán ötletesnek ezt a hirdetést. Ti?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése