2011. július 15., péntek

Művészet: édes élvezet?

A madridi Lola Agency művészi képekből álló kampányt készített a Magnum számára, melyet Jackson Pollock is megirigyelhetett volna.


A kreatív kollektíva valódi Magnum jégkrémeket robbantott fel kis robbanóanyagokkal és flash fotótechnika segítségével örökítették meg a robbanás pillanatait, melynek gyorsaságát egy másodperc 1/2000 részéig szabályozták.


A csoport elmondása szerint a kampányban a Magnum új, folyékony töltetű jégkrémeinek használatával, a részek kreatív újrarendezése által a quantumfizika, a relativitás- és a káoszelmélet működésébe nyerhetünk betekintést.









A kampány printjei és digitális mozgóképei több, mint 20 országban láthatóak majd.

Részletes koncepció, további képek és how-its-made videó itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése